تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2023-01-04
افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام + 8 راه افزایش کارینو
اما برای شناسایی مخاطبان ابزارهای زیادی وجود دارند که بهترین آن ها ابزار اینسایت اینستاگرام است که تنها در اختیار پیج های تجاری قرار داده است. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد. هنگامیکه مخاطبان هدف خود را مشخص کردید، فیسبوک راهنمایی مانند تصویر زیر در اختیار شما قرار میدهد که در آن مشخص شده است مخاطبان هدف شما تا چه اندازه گسترده یا خاص هستند. بهتر است مخاطبان را طوری تنظیم کنید که در طیف سبز رنگ قرار بگیرند. اگر پست شما در دقایق اول آن چنان که باید بازدید نمی گیرد،باعث نمی شود که الگوریتم پست شما را به فالوورهایتان نمایش ندهد.
با این فرمت میتونین داستان برندتون رو تعریف کنین یا نحوه کار محصول رو نشون بدین. ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب میکنن. مثلاً اگه یه برند آرایشی هستین، میتونین ویدئویی از نحوه استفاده از محصولاتتون بسازین.
اگر هیچ تبلیغاتی انجام ندادهاید، اما همچنان شاهد افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام هستید، میتواند دلیل کیفیت بالای محتواها و همکاری اینستا با شما باشد. تبلیغات هدفمند اینستاگرام میتواند به افزایش بازدید، جذب فالوورهای جدید و افزایش تعامل کمک کند، به شرطی که به درستی برنامهریزی و اجرا شود. اگر تصور میکنید به محض اینکه محتوای خود را منتشر کردید، کار به اتمام رسیده است، سخت در اشتباهید! باید برای بدست آوردن لایک، به اشتراکگذاری و نظرات فالوورهای خود بعد انتشار هم تلاش کنید.
سعی کنید بهجای خرید ربات برای افزایش بازدید اینستاگرام، روی ارزش محتوای پیج خود کار کنید یا تبلیغاتی اصولی با کمک جریان انجام دهید تا افراد واقعی را به پیج راهنمایی کنید. افرادی که مایلند هم از خدمات شما استفاده کنند و هم از محتوای پیجتان لذت میبرند. اما در روش استفاده از ربات اینستاگرام، از روشهای غیراستاندارد برای افزایش بازدید پروفایل استفاده میشود. اینستاگرام نسبت به این روشها حساسیت زیادی دارد و از سوی دیگر ممکن است کاربرانی که از پیج بازدید میکنند، مخاطبان هدف شما نباشند. پس بهتر است همیشه برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام به سراغ شرکتهای دیجیتال مارکتینگ معتبر بروید.
تبلیغات اینستاگرام را میتوان از طریق «Ad Manager» فیسبوک پیکربندی کرد. علاوه بر این گزینههایی برای تبلیغ مستقیم پیج در اینستاگرام وجود دارد. «Ad Manager» برای تبلیغکنندگان پیشرفتهتر و کمپینهای بزرگتر مناسب است. در ادامه نحوه ایجاد تبلیغ با استفاده از «Ad Manager» فیسبوک را آموزش میدهیم. تبلیغات Reels نیز باید با اندازه Reels طبیعی، متناسب و تمام صفحه باشند، همچنین اضافه کردن موسیقی به آنها کمک میکند تا با Reels طبیعی هماهنگ باشند و به عنوان تبلیغ متمایز نشوند. این تبلیغات نیز مانند تبلیغات تصویری هستند با این تفاوت که جزئیات بیشتری در مورد برند، محصولات و خدمات در اختیار کاربر قرار میدهند و در بازاریابی ویدیویی مورد استفاده قرار میگیرند.
همه کسانی که فروش بالایی در اینستاگرام دارند، از لایو اینستاگرام به بهترین شکل ممکن استفاده میکنند تا اعتماد مخاطبان خود را به حداکثر برسانند. محتوای باکیفیت و سرگرم کننده، بهترین راه برای ایجاد پیوند با فالوورها و گسترش مخاطبان است. چرا که همه کاربران زمانی که پست باکیفیت، جذاب و سرگرمکننده میبینند آن را با دوستان خود به اشتراک میگذارند. صرف نظر از اینکه اکانت تجاری اینستاگرام شما در چه موردی است، چنین محتوایی ایجاد کنید و مخاطب شما آن را برای دوستان خود ارسال میکنند. در روش اول افرادی که در این کار تخصص دارند، پیج شما را از طریق پاپ آپ اینستا تبلیغ میکنند.
این کار مستلزم آن است که برند یا بلاگری را انتخاب کنید که با ماهیت پیج شما همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر صفحهی شما در حوزه آشپزی فعالیت میکند، میتوانید با برندهای مواد غذایی یا بلاگرهای آشپزی همکاری کنید. انتشار محتوا در زمان مناسب، تاثیر بسزایی در دیده شدن پستهای شما و افزایش بازدید آنها دارد. برای پیدا کردن بهترین زمان انتشار محتوا در اینستاگرام، به بخش Insights در پروفایل کسبوکار خود مراجعه کنید. در این بخش میتوانید ببینید که فالوورهای شما در چه روزها و چه ساعاتی از روز بیشتر فعال هستند.
ایجاد محتوایی که در آن یکی از کارمندان یا مشتریان به معرفی محصولات و خدمات بپردازد، برند شما را قابل اعتمادتر جلوه میدهد. همه پستهای شما باید دارای شخصیت برند و زبان بصری ثابتی باشند تا به راحتی از پستهای سایرین تشخیص داده شوند. راه قطعی و مطمئنی برای انجام این کار نیست اما ترفندهایی مثل تولید محتوای جذاب، بالا بردن تعامل، استفاده از ابزارهای اینستاگرام و … می تواند کمک شایانی به شما بکند. هر چند ممکن است به خود بگویید که این لینکها NoFollow هستند و تاثیری در لینک سازی ندارند، اما به نظر فکری کاملا اشتباه است. بهرحال گوگل آنها را از سایت معتبر اینستاگرام خزش میکند و لینک به سایت را خواهد دید. در یوتیوب یک عادت خوب برای ترغیب کاربران به دیده شدن هر چه بیشتر وجود دارد و آن هم کلیک بر روی دکمه زنگوله برای دریافت نوتیفیکیشن است.
برای دریافت بازدیدهای بیشتر، پستها را با استفاده از این اطلاعات در زمانهای حداکثر مشارکت برنامهریزی کنید. چندین بار انتشار را امتحان کنید تا ببینید کدام دوره بیشترین بازدید را دارد. استفاده از هشتگهای مرتبط با محتوایی که تولید میکنید، میتواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. استفادهی به اندازه و درست از هشتگ ایرانی و … میتواند باعث ورود مخاطبان جدید و ورود محتوای شما به اکسپلور شود. اینستاگرام یکی از قدرتمندترین پلتفرمهای اجتماعی برای اشتراکگذاری محتوای بصری است و کسبوکارها و افراد برای افزایش دسترسی به مخاطبان خود، باید از تکنیکهای مختلفی استفاده کنند.
برای مثال، اگر مخاطبان شما دانشجویان هستند، احتمالاً ساعات عصر یا اوایل شب زمان مناسبی برای انتشار محتوا خواهد بود. از طرف دیگر، برندهای تجاری ممکن است صبحها یا زمان استراحت ناهار را هدف قرار دهند. هرچند وقت یکبار داستانی مرتبط با پستهای قبلتان بسازید و آنها را در استوری ریپست کنید. برای مثال اگر فالووری از شما راجعبه بهترین حرکات شکم میپرسد و شما قبلا پستی درمورد آن ساختهاید، در استوری سوال او را منتشر و پست خود را در ادامه ریپست کنید.
ترفندهایی برای بالا افزایش بازدید در هر قسمت اینستاگرام به تنهایی وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم. اگر میخواهید تمام مراحل را بهدرستی طی کنید، از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ جریان استفاده کنید. جریان به شما کمک میکند تا با بهترین افراد، با تعرفهای مناسب کار کنید. از انتخاب یک اینفلوئنسر خوب گرفته تا مذاکره با او، مراحلی وجود دارد که باید بهدرستی و بادقت طی کنید.
اگر به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پست اینستاگرام هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 33 ترفند کاربردی برای افزایش ویو پیج اینستاگرام به شما آموزش دهیم. اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست میدهید. نیازهایشان را برآورده کرده و در مورد نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان صحبت کنید.
با آموزش ساخت پیج بیزینسی به راحتی می توانید به آمارهای اینسایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید. گام سوم،استفاده از عکس و فیلم های باکیفیت است.سعی کنید برای عکاسی از محصول یا فیلم برداری از خدماتی که ارائه می دهید از افراد با تجربه استفاده کنید یا خودتان آموزش هایی در این زمینه ببینید. قطعا ابزار خود اینستاگرام یعنی اینسایت که البته تا کنون تنها برای پیج های تجاری فعال است. لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در قسمت کامنت با ما و سایر همراهان فالوکمپ به اشتراک بگذارید. Sue B. Zimmerman نیز توصیه مشابه ای را برای بازاریابانی که می خواهند بر الگوریتم اینستاگرام غلبه کنند ارائه کرد.
همچنین میتوانید با استفاده از استیکرهای نظرسنجی (Poll)، سوال (Question) و…، مخاطبان را به سمت پستهای خود هدایت کنید و میزان تعامل آنها را بسنجید. از آنجایی که استوریهای اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای ارتباط با فالوورهایتان است، همیشه ایده خوبی است که آنها را سرگرمکنندهتر و جذابتر کنید. استیکرهای تعاملی اینستاگرام، ابزاری فوقالعاده برای افزایش میزان بازدید استوریها و برقراری ارتباط با فالوورها هستند. اینستاگرام بستری برای انواع محتواهای بصری و ویدیویی است، پس تنها به انتشار عکسهای حرفهای اکتفا نکنید. ویدیوهای کوتاه، استوریهای تعاملی، لایوهای جذاب و حتی ریلزهای سرگرمکننده را نیز در برنامه انتشار محتوا بگنجانید. با تنوع بخشیدن به فرمت محتوا، خسته شدن مخاطب را به حداقل رسانده و آنها را برای دیدن پستهای بعدی مشتاق نگه میدارید.
استفاده از هشتگها هم باعث افزایش بازدید اینستاگرام و هم کشف بیشتر صفحه شما میشود. زمانی که روی یک هشتگ خاص کلیک میکنید، اینستاگرام مجموعهای از آخرین پستهایی که آن هشتگ را دارند به شما نشان میدهد. بر اساس نظرسنجیهای انجامشده 96 درصد از تبلیغکنندگان آمریکایی در 6 ماه آینده همچنان از تبلیغات در استوری برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده خواهند کرد. داشتن یک برنامه منظم برای تولید محتوای کوتاه ضروری است، زیرا باعث میشود دنبالکنندگان برای رسیدن به اهداف تجاری با شما همراه شوند.
پاسخ به نظرات و پیامها، استفاده از استوریها و نظرسنجیها، برگزاری مسابقات و پرسش و پاسخ میتواند تعامل را افزایش دهد. بله درست است که تبلیغات می تواند تاثیر زیادی در جذب مخاطب برای شما داشته باشد اما اگر پست شما جذاب نباشد قطعا تبلیغ برای آن هم بی ثمر خواهد بود. اگر مخاطبانتان کامنتی در قالب سوال یا تشکر می فرستند این خود می تواند یک تولید محتوا برای اکانت شما باشد.
ابتدا باید حساب کابری خود را به گونهای تنظیم کنید، که از تبلیغ صفحه اینستاگرام خود حداکثر استفاده را ببرید. برای این کار باید حساب کاربری خود را به حالت «تجاری» (Business) تبدیل کنید و آن را برای عموم باز کنید. یعنی پست هایی که بیشتر لایک کرده اید شناسایی می کند و بر طبق محتوای آن پست ها بقیه محتواها را به شما نمایش می دهد. سعی کنید برای عکاسی محصولات از روش هایی مختص خودتان استفاده کنید تا مخاطب با دیدن این سبک از عکاسی نام برند شما در ذهنش مرور شود.
یکی از بهترین راهها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تعاملی اینستاگرام مانند نظرسنجیها، سوالات و آزمونها است. این ابزارها باعث میشوند کاربران زمان بیشتری را با استوریهای شما سپری کنند و تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند. اگر میخواهید در این فضای رقابتی موفق شوید، باید پستهای خود را به صورت منظم منتشر کنید. در چنین شرایطی، الگوریتم اینستاگرام شما را ربات شناخته و دچار مشکلاتی نظیر شدوبن خواهید شد.
این تبلیغات نسبتا گرانتر از بقیه روشها هستند، پس اشتباه در آنها میتواند به بودجتان صدمه بزند. در بخش تنظیمات اینستاگرام، میتوانید آمار مربوط به رشد صفحه خود را مشاهده کنید. آمار بازدید از صفحه شما به تفکیک ساعت و جنسیت و سن و سال کاملا مشخص شده و قابل مشاهده است. کاهش کاربران فعال، افت کیفیت محتواها، شدوبن شدن در اینستاگرام و… مهمترین عوامل کاهش بازدید در این فضا هستند.
بنابراین این سبک تولید محتوا میتواند روشی عالی برای معرفی خود به مخاطبان و فرصتی برای افزایش فالوور باشد. شما هم میتوانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکتهای جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید. این کار به شما کمک میکند تا علاوه بر تولید محتوای بیشتر و فعالتر، تعامل بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید. در ضمن میتوانید راه ارتباطی در پیج خود قرار دهید تا کاربران بتوانند از طریق راه ارتباطی که قرار دادهاید، محتوای مورد نظر شما را ارسال کنند. همچنین، اگر از اینستاگرام بهعنوان یک ابزار تجاری استفاده میکنید، برقراری ارتباط با مخاطبان نه تنها باعث میشود که محتوای شما بیشتر دیده شود، بلکه به ایجاد اعتماد و وفاداری نیز کمک میکند.
- {
- پستهای اینستاگرام میتوانند تا 30 هشتگ و استوریها تا 10 هشتگ داشته باشند. |}
- پس آنها را جدی بگیرید و سعی کنید به بهترین شکل از این قابلیت اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن استفاده کنید. {
- در مثال زیر با «نوشتن کی فکرش رو میکرد آخرش اینجوری شه» مخاطب را برای دیدن محتوا تشویق میکند. |}
- بنابراین، تاثیر این تبلیغات در افزایش فروش نباید نادیده گرفته شود. {
- نرخ بازگشت سرمایه اینفلوئنسر مارکتینگ (ROI) بیشتر از تمام روشهای دیگر است. |}
- برای مثال، استفاده از استیکر سوال در استوری به شما امکان میدهد تا از نظرات و ایدههای مخاطبان خود مطلع شوید.
تبلیغات اینستاگرامی یعنی ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای اسپانسر شده تو این پلتفرم برای رسیدن به یه جمعیت گستردهتر و هدفمندتر. برخلاف پستهای عادی، این تبلیغات طوری طراحی شدن که به صورت نامحسوس تو فید، استوریها یا صفحه Explore کاربران ظاهر بشن و تجربه کاربری رو مختل نکنن. هدف اصلی، افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وبسایت یا افزایش فروش از طریق فرمتها و قابلیتهای متنوع اینستاگرامه.
همچنین داشتن یک بیو کامل به شما کمک میکند تا یک کاربر واقعی از دیدگاه کاربران به نظر برسید و راحتتر به شما اعتماد کنند. محتوای اینستاگرام با محتوای سایت یا شبکههای اجتماعی دیگر متفاوت است! با درنظر گرفتن اصول طراحی و زیبایی محتوای اینستاگرام میتوانید بازدید بالایی بگیرید. استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت بالا، فیلترهای بومی اینستاگرام و گزینههای ویرایش در این زمینه کمک زیادی به شما میکند. بسیاری از کاربران اینستاگرام بعد از یک روز کاری طولانی، به سراغ ریلزها میروند و ویدئوهای جذاب میبینند. گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف، ممکن است نخواهند ویدئو را با صدا نگاه کنند.
بهعنوان مثال، میتوانید مشاهده کنید که در چه زمانهایی پستهای شما بیشترین لایک و کامنت را دریافت کردهاند و از این اطلاعات برای تعیین زمانهای بهینه برای انتشار استفاده کنید. همچنین، توجه به نوع محتوای محبوب در بین فالوورها مانند ویدئوها، تصاویر یا نقلقولها میتواند به شما کمک کند تا محتوای جذابتر و مرتبطتری ایجاد کنید. تکنیکهای آنالیز اینستاگرام میتوانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازدید پستها و استوریهای خود را بهبود ببخشید. یکی از مهمترین ابزارهایی که اینستاگرام برای آنالیز ارائه میدهد، Instagram Insights است که اطلاعات دقیق درباره رفتار کاربران، زمانهای فعال بودن و نوع تعاملات را ارائه میدهد.
کاربران اغلب تگهای مکان را برای یافتن مکانهایی برای بازدید، خرید یا غذا خوردن بررسی میکنند. در چنین شرایطی ویو پست اینستاگرام افزایش پیدا میکند و میتوانید تعامل سازنده ایجاد کنید. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده میشوند. مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقهاش است، تبلیغهایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمههای باکیفیت و سوپرمارکتهای آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپینهایی با هدف فروش است.
برای تحلیل میزان بازدید، باید نرخ بازدید یا Reach را به دست آورید. اطلاعاتی را که فکر میکنید نیاز است سریعا در اختیار کاربران بگذارید، در هایلایتها بنویسید. مثلا اگر کالایی که میفروشید، شرایط خاصی دارد و نیاز است افراد سریع به آن دست پیدا کنند، در هایلایت بنویسید. پس اگر میخواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید. اگر میخواهید فقط به اندازه بازدیدی که میخورید، هزینه پرداخت کنید، از خدمات تبلیغات بازدیدی جریان استفاده کنید.
پست مشترک برای افزایش بازدید اینستاگرام
با استفاده از این خدمات میتوانید به تعداد بازدید پستها و ویدئوهای خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را به سمت پیج خود هدایت کنید. همچنین خرید بازدید در مقایسه با روشهای دیگر تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات پولی، بسیار مقرون به صرفهتر است. کاربران اینستاگرام علاوه بر دنبال کردن افراد و برندها، میتوانند هشتگها را دنبال کنند. بنابراین، برای افزایش تعداد فالوورهای خود، باید هشتگهایی را که مخاطبان هدف شما دنبال میکنند، به پستهای خود اضافه کنید.
در چنین شرایطی استفاده از زیرنویس به دیده شدن آن ویدئو کمک میکند. چرا که کاربران بدون صدا هم متوجه میشوند، محتوای آن ویدئو چه چیزی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال سایت بالا بردن ویو پست اینستاگرام میگردید، باید بگوییم که راهکار میانبری وجود ندارد! در غیر این صورت بالا بردن ویو در اینستاگرام فقط موقتی است و به پیج شما آسیب زیادی میزند. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. در گوگل و دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، میتوان با بهرهگیری از دادههای موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروههای خاصی از مخاطبان نمایش داد.
شاید در هیچ پلتفرم دیگری نتوانید تا این حد به کاربران خود نزدیک شوید و با تک تک آنها در تعامل باشید. این ارتباط نزدیک را به هیچ وجه کوچک نپندارید زیرا کمتر پلتفرمی میتواند شما را تا این حد به دنبال کنندگان نزدیک کند. اگر فالوورها برایتان کامنت میگذارند، به آنها پاسخ دهید، اگر دایرکت پیام میدهند و احساس میکنید مفید است، با آنها در ارتباط باشید و پاسخ آنها را بدهید. این ارتباط را حفظ کنید و به کمک این ارتباط، به توسعه برند خود کمک کنید. اگر به دنبال نتیجه گرفتن از سئو اینستاگرام خود هستید، باید فعالیت خود را همیشه ادامه دهید و غیر فعال نباشید. به این ترتیب، مخاطب هر زمان که بخواهد میتواند آنها را دوباره از نو ببیند.
شما میتوانید با شناسایی افراد فعال در حوزه خودتان و تعامل با این افراد، بازدیدها و فالوورهای خود را افزایش دهید. اگه نرخ تعامل یا تبدیل پایین بود، ممکنه نیاز باشه مخاطب هدف رو تغییر بدین. اینستاگرام به شما امکان میده گروههای جدیدی از مخاطبان رو آزمایش کنین. با برنامهریزی دقیق و استفاده بهینه از منابع مالی، میتونین تبلیغات مؤثری رو در اینستاگرام اجرا کنین. با توجه به این گزینهها، میتونین تبلیغاتتون رو دقیقتر و بهینهتر انجام بدین. هرچقدر تبلیغات مرتبطتر باشه، شانس بیشتری دارین که مخاطبا با اون تعامل کنن.
شما می توانید از دایرکت خود اسکرین شات بگیرید و در قالب پستی به سوالات متداول مخاطبان خود یا ابزار محبت آن ها در قالب رضایت مشتریان پاسخ دهید. تمام این موارد کمک به دیده شدن بیشتر پست شما و جذب فالوور هدفمند می کند همچنین زمینه ورود شما به اکسپلور را فراهم خواهد کرد. بهترین زمان انتشار پست، زمانی است که بالاترین درصد فالوورهای شما در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند.
چون اینستاگرام الگوریتمی دارد که هشتگهای تکراری را شناسایی میکند و پستهای پیجهایی که از هشتگهای تکراری استفاده میکنند را تاپ هشتگ نمیکند. هر چقدر که کلمات شما منحصر به فردتر باشند، شما مخاطبهای هدفمندتری را جذب خواهید کرد و در نتیجه پست شما بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس بهتر است در کنار هشتگهای عمومی، از هشتگهایی استفاده کنید که مختص کسب و کار شما هستند. به طور کلی، قالبهای محتوایی به پست تکی، پست اسلایدی، لایو، استوری و ریلز تقسیم میشوند. از طرف دیگر، فرمتهای محتوایی نیز متنوع هستند؛ مانند لیستها، محتوای تعاملی و مصاحبهها. توصیه ما به شما این است که از انواع مختلف محتواها در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به تنها چند نوع محتوا نکنید.
یکی دیگر از فاکتورهایی که میتواند در جذب مخاطبان تاثیرگذار باشد، تعامل با پیجهای مرتبط با حوزه کاری خودتان است. استوریهای ثابت یا Highlights به شما این امکان را میدهند تا استوریهای مهم و پربازدید خود را در پروفایل خود ذخیره کنید و برای همیشه در دسترس کاربران قرار دهید. این ویژگی یکی از روشهای عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، زیرا میتوانید محتوای ارزشمند را در قالب هایلایت در اختیار کاربران قرار دهید.
در استوری راحتتر میتوانید با مخاطب تعامل کنید و حتما از قابلیتهای استوری مثل نظرسنجی یا پرسش و پاسخ آن استفاده کنید. فقط دقت کنید که بیش از حد اینکار را انجام ندهید، وگرنه نه تنها باعث افزایش بازدید استوری شما نمیشود، بلکه بازدید استوری را کاهش میدهد. اینستاگرام دائما در حال بهروزرسانی و اضافه کردن قابلیتهای جدید است.
مثلاً میتوانید از استوریهایی که حاوی کوئسشن باکس هستند استفاده کنید، از کاربران خود بخواهید سوالاتشان را بپرسند، دوستان خود را تگ کنند و آخرین پستهایتان را لایک کنند. ویدیوهایی که زیرنویس ندارند به سرعت اسکرول میشوند و فرصت دیده شدن را هم از دست میدهند. اما ویدیوهایی که زیرنویس چسبیده دارند، شانس بیشتری برای دیده شدن دارند. در کنار تمرکز بر روی تولید محتوا ویدیوئی اینستاگرام، روی تولید این ویدیوها با زیرنویس تمرکز کنید تا شانس افزایش بازدید پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید. از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی میتوانید بهطور دقیق هدفگذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکههای اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید.
تعریف لحن و شخصیت برند
کپشنهای دوستانه، خودمانی و مرتبط با پست به همراه استفاده از اموجیها به افزایش بازدید صفحه اینستاگرام کمک زیادی میکند. پروفایل ویزیت به معنای تعداد کاربرانی است که از صفحه کاری شما در اینستاگرام دیدن کردهاند. ابزارهای آنالیز، مجموع کل افرادی را که از زمان راهاندازی پیج، از پروفایل دیدن کردهاند، نشان نمیدهد. بلکه فقط افرادی که در 7 روز اخیر پروفایل را مشاهده کردهاند، نشان میدهد.
همچنین میتوانید از صفحات ریلزساز حرفهای که در حوزهی کاری شما فعالیت میکنند، الهام بگیرید. پستهای اینستاگرام میتوانند تا 30 هشتگ و استوریها تا 10 هشتگ داشته باشند. روشهایی که در این مقاله معرفی شد به شما کمک میکنند تا بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید.
{با افراد معروف و شناخته شده حوزه کاری خود مصاحبه کنید
|}یکی از مهمترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک میکنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. ویدئوها راهی عالی برای جذب مخاطبان هستن، چون همزمان از تصویر، صدا و حرکت استفاده میکنن.
دست شما باز است تا خلاقیت داشته باشید و به روشهای مختلف افراد را به این کار تشویق کنید. هرچه فعالیت شما منسجمتر باشد، هم رفتار فالوورهایتان را بیشتر میشناسید، هم آنها به شما اعتماد بیشتری میکنند. نکته مهم در ساعت طلایی اینستاگرام این است که نمیشود یک نسخه را برای همه پیچید؛ زیرا فالوورهای هر پیج منحصربهفرد هستند. بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد میکنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.
میتوانید از ابزارهای مختلف برای زمانبندی ارسال محتوا استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفهای میتوانید محتوای خود را برای انتشار زمانبندی کنید. در آخر هم بهتر است از مخاطبان خود بخواهید که اگر از اکسپلور یا هشتگ وارد پست شما شدهاند، شما را فالو کنند. در آخر هم پیج خودتان را منشن کنید و یک کال تو اکشن از مخاطبان خود داشته باشید. این موارد باعث ترغیب کاربر برای بازدید از پیج میشوند و در حالت کلی منجر به افزایش بازدید اینستاگرام میشوند. برای دیدن آمار بازدید اینستاگرام کافیست به بخش insight مراجعه کنید که در پروفایلتان قرار دارد.
بازدید یا ویو بالا در اینستاگرام، به خود اینستاگرام و کاربرانش این پیغام را مخابره میکند که شما یک فرد محبوب هستید و مردم زیادی برای دیدن محتواهای شما زمان صرف میکنند. در نتیجه بیشتر از پیش به اکسپلور راه پیدا میکنید و دیده میشوید. برگزاری مسابقه و پستهای جایزه دار، یکی از مهمترین روشها برای افزایش بازدید در اینستاگرام است. با این روش کاربران بیشتر با شما آشنا شده و شانس فالوو شدن خود را هم افزایش میدهید. با انتشار استوری خلاقانه میتوانید نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کنید. استفاده از استیکرها در استوری به جذابیت بیشتر آن کمک میکند و میتوانید تعامل بیشتری از کاربران دریافت کنید.
این وب سایت