بررسی خودرو mvm x22 pro 2022-01-24
مشخصات ام وی ام X22 پرو + مقایسه با سایر خودروها
اما از ابتدای سال ۱۴۰۳، بیش تر مدل پرو آن در طرح های مختلف فروش قابل مشاهده بوده است. جدا از بخش فنی، نسخه اتوماتیک دارای سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی بوده که این دو آپشن در نسخه دنده ای دیده نمی شود. ام وی ام x22 پرو دنده ای یکی از محصولات شاخه ام وی ام از شرکت مدیران خودرو است که در واقع نسخه اقتصادی از X22 پرو اتوماتیک به حساب می آید.
در حال حاضر اکسلنت PRO در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۱۳ میلیون تومان داشته و نسخه کارخانهای آن ۶۰۶ میلیون تومان داد و ستد میشود. ام وی ام X22 پرو (IE) نیز در بازار آزاد قیمتی برابر با ۷۳۰ میلیون تومان داشته و قیمت کارخانهای آن ۶۴۱ میلیون تومان است. همواره میتوانید جهت انجام سرویس و تعمیرات تخصصی خودرو به مجموعه “امداد مدیران خودرو” مراجعه نمایید.
در نمای کناری X22 پرو دنده ای می توانیم رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی را مشاهده کنیم که رینگ ها طراحی اسپرت دارند و استفاده از ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای بر زیبایی آن افزوده است. درباره مشخصات فنی و پیشرانههای احتمالی ام وی ام X22 فیس لیفت فعلا اطلاعاتی در دست نیست، ولی به احتمال زیاد شاهد تغییرات خاصی در این بخشها نخواهیم بود. در این صورت چری 3X پلاس نیروی خود را از موتور 1.5 لیتری سابق دریافت خواهد کرد. برخی نشریات مدعی هستند خروجی این موتور در 3X پلاس از 105 به 116 اسب بخار افزایش یافته است. در بخش طراحی نمای جلو خودرو به طور کلی عوض شده که شامل چراغها، جلوپنجره و سپر جلو است. همچنین به لحاظ رفاهی ترمز پارک برقی اتوهلد در کنار فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است.
موتور ام وی ام X22 پرو چیست؟
این درحالیست که هر دو خودرو به ترمزهای قدرتمندی مجهزند که توقف از سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت را در ۴۴ متر ممکن میسازند. MVM X22 Pro، یکی از جدیدترین محصولات شرکت مدیران خودرو، با طراحی مدرن و امکانات بهروز، توانسته است توجه بسیاری از علاقهمندان به خودروهای کراساوور را به خود جلب کند. این خودرو با الهام از مدلهای کرهای و بهرهمندی از تکنولوژیهای پیشرفته، تلاش دارد تا در بازار رقابتی خودروهای شهری جایگاه مناسبی کسب کند. قیمت ام وی ام X22 Pro اتوماتیک در حال حاضر چیزی حدود 1,070,000,000 میلیون تومان است. همانگونه که در طول متن اشاره شد، ماشین ام وی ام x22 پرو یک خودرو ارتقا یافته از تمامی جوانب است که نسبت به نسخه قبلی خود بهبودهای قابل توجهی را کسب کرده است.
ام وی ام ایکس ۲۲ پرو بررسی X22 PRO + ویدیو
نکته جالب عمق زیاد فضای بار بوده که به لطف استفاده از زاپاس کوچک حاصل شده است. این موتور جدید از یک طرف قدرت بیشتری نسبت به موتور سه سیلندر توربوشارژ نسخه اتوماتیک داره و هم نگهداری اون سادهتر و دردسرهای موتورهای توربو را نخواهد داشت. درنتیجه، انتخاب این موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر بجای نمونه 1 لیتری قبلی رو باید حرکت مثبتی تلقی کرد. اما در اوایل سال ۱۴۰۱ شاهد نسخه IE ایکس ۲۲ پرو در بازار بودیم که سه آپشن استارت دکمهای، گرمکن صندلیهای جلو و آینههای جانبی تاشونده برقی به آن اضافه شده بود. در مورد هندلینگ و کیفیت سواری هم میتوان گفت که گرچه ضربات وارده به کابین در اینجا تا حدودی کمتر شده اما باز هم احساس خشکی تا حدودی سرنشینان عقب را اذیت خواهد کرد.
مشخصات فنی ایکس ۲۲ پرو
جک S3 از سال 1396 با همین مشخصات و چهره به تولید میرسد و از نظر قیمتی نیز در سطحی مشابه با ام وی ام X22 قرار دارد. رقابت ام وی ام X22 پرو و جک S3 در آینده نزدیک رقابت ظاهر و پیشرانه خواهد بود. ام وی ام X22 پرو با ظاهر جذاب و اسپرت و پیشرانه توربوشارژر توجه دوستداران شتاب را به خود جلب میکند، در حالی که جک S3 با پیشرانه تنفس طبیعی کمدردسر و فضای بزرگتر مصرفکنندگان محتاط را به سمت خود میکشاند. همچنین بد نیست از سایپا آریا به عنوان یکی از رقبای احتمالی ام وی ام X22 پرو یاد کنیم، خودرویی که هنوز به بازار عرضه نشده است اما در صورت قیمتگذاری مطلوب میتواند بار دیگر هیجان را به این بخش از بازار برگرداند. علاوه بر آپشن های ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، چند تفاوت بزرگ دیگر نیز میان این خودرو و نسل قبلی آن وجود دارد. ام وی ام x22 پرو برخلاف نسخه قبلی به پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر مجهز است و برای گیربکس آن نیز از جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک CVT استفاده شده است.
هچنین یک جلوپنجره 6 ضلعی بزرگ در جلو قرار داده شده که در وسط آن لوگوی MVM قرار داده میشود. البته این خودرو در بازارهای جهانی به نام چری تیگو 3X (یا چری تیگو 2) عرضه میشود که در بازار ایران با نام ام وی ام X22 سالها توسط مدیران خودرو مونتاژ و فروخته شدهاست. در حال حاضر اختلاف قیمت این محصول در کارخانه و بازار چیزی نزدیک به ۹۰ میلیون تومان است.
این تست در شرایط عادی بررسی شده و ارتباطی به تست های نفوذ صدا به کابین در شرایط آزمایشگاهی ندارد. همچنین واحد اعداد اعلام شده در تست نفود صدا به کابین خودروها دسی بل (dB) است. در نمای عقب طراحان در شکل سپر بازنگری نموده و خروجی اگزوز را اکنون با آن یکپارچه کردهاند.
ایکس 22 پرو دستی یک کراس اوور با طول 4200 میلی متر و فاصله بین دو محور 2550 میلی متریست و واقعا ابعاد جمع و جوری دارد. اما با این وجود فضای کابین برای یک خانواده چهار نفره و یا حتی 5 نفره مناسب است. البته در صورت نشستن سه نفر سرنشین در ردیف دوم ممکن است مقداری فضای شانه محدود باشد. فضای بار این خودرو نیز 420 لیتر اعلام شده که با توجه به ابعاد آن مناسب است.
بنابراین دو خودروی MVM X22 Pro MT و X33 Cross به نسبت سایر رقبای خود مصرف سوخت پایینی دارند. نسخه جدید که حالا در ایران MVM X22 PRO نام گرفته در کشورهای دیگر اسامی مختلفی دارد. مثلا در برزیل و چین با نام چری تیگو ۲ و سایر بازارهای بین المللی ۳ ایکس پلاس نام گرفته. سپر جلوی ماشین طراحی تحسین آمیزی دارد و دارای یک فضای خالی برای قرار دادن پلاک می باشد که همین عاملی برای زیبا تر شدن می باشد. برای همه ی افراد فضای داخل خودرو یکی از معیار های اساسی محسوب می گردد، زیبایی و مدرن بودن کابین می تواند چشم همه خریداران را به خود جلب نماید. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با آپشن و قابلیت های این خودروی محبوب آشنا کنیم، لذا خواهشمندیم تا انتها با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.
طراحی فضای داخلی
امکانات و آپشن های ام وی ام x22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به صورت محسوس بهبود یافتهاند و با خودرویی مدرنتر و مجهزتر از گذشته روبرو هستیم. با این وجود اگر به بهرهمندی از امکانات رفاهی بیشتری در اتومبیل خود علاقمند هستید، فروشگاه آپشن کار طیف گستردهای از انواع امکانات رفاهی را به شما ارائه میدهد. از قبیل مانیتور کوییک اس، مانیتور ۲۰۶ و… شما با استفاده از محصولات فروشگاه آپشن کار میتوانید اتومبیل خود را ایمنتر کنید، قابلیتهای سیستم چندرسانهای آن را افزایش دهید یا قطعات تزیینی را به کابین خودرو اضافه کنید. برند ام وی ام که پیشتر تمرکز اصلی خود را روی عرضه خودروهای اقتصادی گذاشته بود، مدتیست که به سمت عرضه خودروهای لوکستر، تکنولوژی محور و جوانپسند گام برداشته و سعی کرده افراد دنبال کننده فشن و تکنولوژی را به خود جذب کند. این خودرو با وجود اینکه در سگمنت کراس اوورهای اقتصادی قرار می گیرد، اما سعی کرده با طراحی جذاب خود و امکانات بیشتر خود به نسبت برخی از کراس اوورهای B سگمنت اقتصادی، مشتریان و افراد جوان را هرچه بیشتر به خود جذب کند.
دوست عزیز من یه ام جی 6 مدل ۲۰۱۲ توربو دارم تا حالا یه بار هم بابت توربوشارژر هزینه ای نکردم . بوست توربوی ماشین منم از همه اینها بالاتره تازه .به نحوه نگهداری و سرویس ماشین مربوط میشه بیشتر و البته کیفیت بنزین موثره ولی نه دیگه هر شش ماه مبلغی که فرمودید . باربند دارای ریل های نقره ای و زیبا می باشد و ابعاد پنجره های آن متناسب با ابعاد خودرو می باشد. به روی فرمون دکمه هایی برای تغییر دادن آهنگ، ولوم آهنگ و غیره تعبیه شده است که می تواند راحتی راننده را در پی داشته باشد. شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.
این خودرو ارتفاع کف تا سطح زمین مناسبی داشته که باعث تعادل داشتن آن نسبت به دیگر وسایل می شود، ارتفاع کف تا زمین معادل 18.5 سانتی متر می باشد. راهنمای خرید و تست بررسی ام وی ام X22 را می توانید از طریق لینک های مربوطه مطالعه فرمایید. این درحالیست که نسخههای اولیه ایکس ۲۲ که فاقد سامانه ESP بودند از حیث هندلینگ با چالشهای مواجه میشدند. ام وی ام X22 در هر دو نسخه اکسلنت PRO و پرو (IE) در طی ۶ ماه گذشته چه در درب کارخانه و چه در بازار آزاد با جهش قابلتوجه قیمت مواجه شده اند.
در نمای کناری، مطابق با رویکرد نسخه قبل از فیس لیفت در طراحی، چند خط ساده با پنلهای مشکی دور گلگیرها و قسمت رکاب قابل مشاهدهاند. در ناحیه عقب هم همان چراغهای 5 ضلعی نسخه پیش از فیس لیفت قرار گرفتهاند که یک نوار آنها را به هم متصل میکند؛ اینکه آیا این نوار به خوبی با چراغها ادغام شده یا خیر، خود جای بحث دارد. در نمای عقب خودرو حجم تغییرات اگرچه بسیار کمتر است اما اندک تفاوت های ایجاد شده در این نما که شامل تغییر در بخش سپر و دیفیوزر عقب بوده، چهره به روزتری را به ایکس 22 پرو بخشیده اند. چند سالی است که هاچبک کراسها در بازار خودرو ایران به محبوبیت دست یافتهاند و مشتریانی از اقشار متوسط نیز تمایل بسیاری برای خرید چنین خودروهایی از خود نشان میدهند. ام وی ام x22 پرو یکی از جدیدترین هاچبک کراسهای بازار است، خودرویی که به عنوان نسل دوم ام وی ام x22 در ایران شناخته میشود و با هدف تداوم موفقیتهای این خودرو وارد بازار کشورمان شده است.
این درحالی است که هر دو مدل این خودرو به ترمزهای نسبتاً قوی مجهز هستند و توقف را تقریبا از صد کیلومتر بر ساعت در ۴۴ متر ممکن میسازد. اما به دلیل افزایش تقاضا برای خرید این خودرو، فروش اقساطی آن در سال ۱۴۰۳ محدود گردید. طوری که تقریبا در اکثر طرح های فروش، این محصول فقط به صورت نقدی عرضه می شود. شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی و نقدی، از طریق بخشنامه مربوط به هر طرح منتشر می شود. این بخشنامه ها در سایت شرکت به نشانی mvmco.ir قرار می گیرند تا مشتریان اطلاعات کاملی درباره خودرو داشته باشند.
مزایای ایکس ۲۲ پرو
توصیه شده که در خودرو MVM X22 PRO از بنزین سوپر استفاده شود و به لطف دارابودن سیستم کنترل پایداری ESP خودرو ضریب امنیتی خوبی دارد. نکته جالب در تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای، عملکرد بسیار خوب سیستم تهویه مطبوع آن بود که در گرمای شدید هیچگونه افت عملکردی نداشت. به لطف بهره گیری از سیستم کنترل پایداری بوش نسل 9.3، حرکت رولینگ بدنه به حداقل رسیده بود و حس اطمینان بیشتری در پیچ ها و مانورهای ناگهانی با این خودرو نسبت به نسل قبل داشتیم. نزدیک به یکسال پیش مدیران خودرو نسخه بروزرسانی شده ام وی ام ایکس 22 را با پسوند پرو به بازار عرضه کرد. برخلاف نسل قبلی که در دو مدل دنده ای و اتوماتیک عرضه شده بود، ام وی ام ایکس 22 پرو در ابتدا تنها با گیربکس اتوماتیک وارد بازار شد. حال پس از گذشت بیش از یکسال از عرضه ام وی ام ایکس 22 پرو اتوماتیک، مدیران خودرو نسخه دنده ای این خودرو را هم رونمایی کرده است.
فیلم بررسی ام وی ام X22 پرو
زمانی که این خودرو آمد خیلی ها فکر میکردند که ام وی ام X22 پلاس نام بگیرد. X22 را میتوان یک مینی کراس اوور نسبتاً ارزان قیمت بازار دانست، که تا کنون هم سهم خوبی از بازار گرفته است. تست شتاب و ترمز ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای MT هم در ویدیو تست و بررسی این خودرو قرار داده ایم که با دستگاه درگی و دو سرنشین انجام شده است. یقینا در صورت استفاده از بنزین سوپر، مقداری خنکتر بودن هوا و همچنین استفاده از لاستیک خارجی، اعداد ثبت شده بهتر بودند. در بخش کابین با اینکه از پلاستیک خشک استفاده شده است اما سعی شده است با استفاده از المان ها و طرح های مختلف ، حس اقتصادی بودن به سرنشینان القا نشود.
اما باید بدانیم که به خاطر نوع برنامه ریزی پیشرانه و از طرفی ضرایب جعبه دنده، شتاب این خودرو آنچنان خوب و مناسب نیست و در حد رقبای خود توان دارد. به صورت کلی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو دنده ای یا همان ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT همان زبان پلتفرم و زبان طراحی x22 pro است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه دارد و طراحی آن حس خوبی را به بیننده القا می کند. در نمای جلو چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می کند جلو پنجره بزرگ و مشبک و کهکشانی است که در میانه آن لوگوی MVM قرار گرفته است. اخیرا گروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد نسخه ام وی ام X22 پرو MT یا همان ام وی ام X22 پرو دنده ای را با ظاهر تا حدی شبیه به X22 PRO اما با تغییراتی در بخش فنی به بازار ایران عرضه کند. X22 پرو دنده ای ، خودرویی اقتصادی از نوع هاچ بک کراس و در کلاس طراحی B است که ظاهری اسپرت و جوان پسندانه تری نسب به نسل قبلی خود (MVM X22) دارد. ایکس 22 پرو به موتور 1 لیتری توربو مجهز است که توانایی تولید قدرت 107 اسب بخار را دارد که قابل قیاس با موتور ۱.۵ لیتری و فاقد توربویی است که در مدل اولیه این خودرو نصب شدهاست.
همزمان با فیلترینگ در ایران، چینیها سرعت فیبر نوری را 10 هزار بار سریعتر کردند
طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوهای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیسلیفت دارد. خودروسازان چینی از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ثابت کردهاند که تبحر قابلتوجهی در علم بازاریابی دارند. اگر نگاهی به بازار خودرو ایران، روسیه، مصر و آمریکایجنوبی داشته باشید، متوجه خواهید شد که خودروسازان چینی طی زمانی کوتاه موفق به بلعیدن این بازارها شدهاند. عرضه خودروهای زیبا، مجهز و خوش قیمت راهکار اصلی نفوذ آنها است که این رویه را برای کشورهای در حال توسعه به خوبی اجرا کردهاند. ام وی ام X22 پرو نیز ماحصل یکی از همین فرآیندها است که بزودی شاهد عرضه آن به بازار کشورمان خواهیم بود.تردیدی نیست که کراساوورها و شاسیبلندها خودروهای محبوب در دنیای امروز هستند اما قدرت مالی مشتریان در بسیاری کشورها، اجازه خرید آنها را نمیدهد.
از طرفی، MVM X22 Pro MT با طراحی داخلی دو رنگ مشکی و نارنجی، صندلیهای چرمی دو رنگ، و رینگهای 16 اینچی اسپرت، فضای داخلی جوانپسند و شیکی را ارائه میدهد. در مقایسه با ویژگیهای فنی و عملکردی، طراحی ظاهری و داخلی خودروها نیز نقش مهمی در انتخاب نهایی دارد. در این بخش، به بررسی و مقایسه جزئیات طراحی و شکل ظاهری MVM X22 Pro MT و X33 Cross خواهیم پرداخت. قدرت این وسیله نقلیه حدود 105 اسب بخار می باشد که می تواند در عرض 15 ثانیه سرعت را به 100 کیلومتر برساند و نهایت سرعت آن به 160 کیلومتر به ساعت نیز برسد. ابتدا از چراغ های روبرو ماشین بازگو خواهیم کرد، ابعاد بزرگ و طراحی این چراغ ها به گونه ای است که توانسته اندازه خودرو را بزرگ تر نشان دهد، اما چراغ های عقب ماشین برعکس جلو کوچک بوده و هماهنگی مناسبی ایجاد نکرده است. داشتن نمایشگر در داخل خودرو یکی از مزایای مهم هر وسیله نقلیه ای محسوب می گردد، نمایشگر 8 اینچی خودرو ام وی ام در برابر قیمت مناسب آن توانسته محبوبیت بسیاری را ایجاد نماید.
اما حالا با عرضه نسخه فیسلیفت این خودرو به بازار چین، شریک ایرانی چری هم دستودلش لرزیده و تصمیم گرفته تا تیگو 3X پلاس را با نام ام وی ام ایکس 22 پرو به دست مصرفکنندگان ایرانی برساند. مشخصات فنی این خودرو شامل یک پیشرانه 998 سی سی توربوشارژ به همراه جعبه دنده سی وی تی است و قدرت موتور به چرخهای جلو انتقال داده میشود. پیشرانه مذکور تحت مهندسی موسوم به AVL ساخته شده و سه سیلندری است و میتواند حداکثر قدرت 101 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتنمتر را تولید کند. جعبه دنده ام وی ام X22 پرو IE نسل جدید جعبه دندههای گروه چری است و دو قابلیت تیپ ترونیک و تعویض دنده مصنوعی تا 9 سرعته دارد. داشبورد ام وی ام X22 پرو دنده ای دارای تریمی مشکیست، اما صندلی ها دارای تریم دو رنگ مشکی و نسکافه ای بوده و همین تریم روی درب ها و دستگیره آنها نیز دیده می شود.
طراحی متریال مورد استفاده در رو دری های این خودرو را می توانیم به سه بخش تقسیم کنیم. بخش بالای رو دری ها از جنس پلاستیک خشک اما طرح دار است و کیفیت معمولی دارد. در بخش میانی رودری ها از رویه چرم مصنوعی، هماهنگ با تریم استفاده شده در داخل کابین هستند و در بخش پایین رو دری ها نیز مانند قسمت بالا از پلاستیک خشک استفاده شده است. X22 دنده ای با اینکه یک خودرو اقتصادی محسوب می شود اما توانسته سطح امکانات به نسبت خوبی را با توجه به رده قیمتی ، در خود جای دهد و ارزش خرید خود را بالا ببرد. موتور بکار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک لیتری 3 سیلندر توربوشارژ است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس CVT به چرخهای جلو تحویل میدهد.
نام اصلی این خودرو تیگو ۲ پرو بوده که در سالهای اخیر توسط کمپانی چینی چری به بازار جهانی عرضه شده است. با گذشت حدود چهار سال از زمان معرفی این خودرو، چری در حال آمادهسازی نسخه فیسلیفت 3X یا همان ام وی ام X22 فیس لیفت است. در روزهای گذشته تصاویری مبهم و نسبتا بیکیفیت از این نسخه انتشار پیدا کرده بود، اما اینک یکی از سایتهای چینی تصاویر باکیفیتتری را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. در نمای عقب تغییرات کمتری دیده میشود و از همان چراغهای قبلی استفاده شده اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی استفاده شده که بسیار شبیه به چری تیگو 5 است. این افزایش قیمت را تا حدی میتوان به تغییر کامل موتور٬ گیربکس٬ داشبورد و طراحی بخش جلویی خودرو نسبت داد که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و حالا خودرویی مدرنترو جذاب تر را یادآور میشود.
تست و بررسی ام وی ام ایکس 22 پرو دنده ای MT
در این خودرو، فرمان از نوع کمکی برقی است و غربیلک فرمان به صورت دی کات است که حس اسپرتی را به راننده منتقل می کند. همچنین در نمای جلو x22 پرو دنده ای دیفیوزر جلو را مشاهده می کنیم که به رنگ نقره ای و در زیر قسمت پلاک قرار گرفته است. در نماهای جانبی ام وی ام x22 پرو دنده ای یک خط طراحی را مشاهده می کنیم که از قسمت گلگیر جلو شروع شده و تا قسمت چراغ های عقب کشیده می شود. تقریبا یک سال و نیم پیش بود که گروه خودروسازی مدیران خودرو به واسطه فروش بالا محصول MVM X22، MVM X22 Pro را روانه بازار کرد، که بار دیگر مدیران خودرو میزان فروش خوبی را با این محصول تجربه کرد.
در این بررسی، به جوانب مختلف این خودرو از جمله طراحی، عملکرد، مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با نحوه کارکرد و اپشن های خودرو ام وی ام آشنا سازیم امیدواریم با خواندن مطالب فوق بتوانید انتخابی درست در خرید وسیله نقلیه داشته باشید. طبق تحقیقات انجام شده به روی مشتریان ایرانی سوزاندن سوخت این خودرو 8 تا 9 لیتر در 100 کیلومتر می باشد. لوگو شرکت ام وی ام در جلوی ماشین خود نمایی می کند که باعث جذابیت دو چندان و لاکچری نشان دادن آن شده است. و اما صندوق عقب یکی از نقاطی می باشد که در هر خودروی ضروری است، صندوق خودرو ام وی ام 420 لیتر فضای خالی داشته و می تواند برای یک خانواع پر جمعیت مزیت حساب شود.
شرکت امداد مدیران خودرو، با سابقه طولانی در زمینه خدمات فنی و حمل وسایل نقلیه و خودروهای سواری، همواره تلاش نموده تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. هدف ما محافظت از خودرو در برابر آسیب دیدگی و ارائه خدمات مطلوب در هنگام یدک کش کردن اتومبیل شما با هزینه مناسب است. امداد مدیران خودرو با سرعت در ارائه خدمات، استفاده از تجهیزات ایمن برای یدک کشیهای طولانی، و قیمت مناسب، از شرکتهای دیگر متمایز است. ما با کادری مجرب و حرفهای و به صورت شبانهروزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم. ایکس ۲۲ پرو اتومات لااقل ۱۰۰ تومن بزار روش.آدم عاقل اتوماتیک رو با دستی عوض نمی کنه. برخلاف بسیاری دیگر از فیسلیفتهای ارائه شده در بازار ایران، x22 pro علاوه بر تحولات ظاهری دستی هم به داخل محفظه موتور خود کشیده و یک موتور گیربکس جدید را در این قسمت سکونت داده است.
کراس اوور X22 Pro در دسته محصولات اقتصادی قرار میگیرد که بایستی در انتظارات از طراحی به آن توجه داشت. با این حال، این خودرو کماکان طراحی هیجانانگیزی دارد که کمتر از یک محصول در رده آن انتظار میرود. در واقع ایکس 22 پرو هم مشابه خیلی از محصولات چینی دیگر، علیرغم قیمت نسبتاً پایین، دارای شکل و شمایلی پر زرق و برق است که به مذاق خیلی از ایرانیها خوش میآید. X22 یکی از محصولات منحصر به فرد مدیران خودرو است که هم از نظر ظاهری و هم قیمتی، برای مشتریان جذابیت دارد.
{۱۰ فناوری جدید خودروها در سال ۲۰۲۴
|}سومین تغییر بزرگ ام وی ام X22 پرو نسبت به نسخه پیشین زیر کاپوت این خودرو قرار دارد. موتور یک لیتری توربوشارژر سه سیلندر جایگزین موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی قبلی شده است تا عملکرد خودرو اقتصادیتر و پاکتر از گذشته شود. همچنین گیربکس اتوماتیک CVT با نه دنده مصنوعی وظیفه انتقال قدرت را در ام وی ام X22 پرو برعهده دارد و جایگزین گیربکس چهارسرعته اتوماتیک قبلی شده است.
ثبت نام x22 در طرح های فروش نقدی و اقساطی، از طریق سامانه فروش اینترنتی مدیران خودرو انجام می گیرد. بنابراین علاقه مندان به خرید این خودرو کراس اوور، باید در زمان فعال شدن طرح فروش به سامانه مذکور مراجعه نمایند. وقتی وارد کابین X22 پرو دنده ای می شوید، با فضایی جذاب تر از قبل مواجه هستید. اما باید بدانید که کیفیت آنچنان بهتر نشده و همان سبک اقتصادی به شما ارائه شده است. ارگونومی کابین X22 پرو دنده ای تا حد قابل قبولی مناسب است و از سویی دید راننده به بیرون خوب ارزیابی می شود. فضای پا و سر برای سرنشینان ردیف جلو منطقی بوده و در بخش عقب آنچنان با کابین جاداری طرف نیستیم.
{بررسی ام وی ام x22 پرو + لیست آپشنهای جدید
|}چهره و ظاهر ایکس 22 معمولی نسبت به خودروهای داخلی بهروزتر و مدرنتر بود و همین مورد باعث شد استقبال زیادی از آن شود. از طرف دیگر مدیران خودرو سعی کرد با حربه شرایط اقساطی، این ماشین را به مشتریان خود بفروشد و موفق هم شد. MVM X22 Pro MT با موتور 4 سیلندر خطی و حجم 1499 سیسی، توانایی تولید 116 اسب بخار قدرت را دارد. این قدرت بیشتر نسبت به X33 Cross با موتور 1000 سیسی و قدرت 102 اسب بخار، موجب عملکرد قویتر و تسریع بهتری میشود. علاوه بر این، X33 Cross به گیربکس 9 سرعته CVT مجهز است که تجربه رانندگی نرمی را به ارمغان میآورد، در حالی که MVM X22 Pro MT با گیربکس 5 سرعته دستی، کنترل دقیقتری را در رانندگی ارائه میدهد. میتوان گفت نسخه جدید نسبت به قبلی کاملا تغییر داشته و از لحاظ مشخصات فنی و گیربکس بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.
در بخش کنسول، در قسمت بالای داشبورد از پلاستیک خشک اما با طرح چرم دوزی شده و از پلاستیک های بافت دار استفاده شده است. در بخش میانی کنسول از پلاستیک پیانویی استفاده شده است که در مرکز آن سیستم مالتی مدیا ۹ اینچی و کلید های مربوط به سیستم تهویه مطبوع قرار دارد. از نکات مثبتی که در طراحی کابین ام وی ام X22 پرو MT می توان اشاره کرد این است که به جهت سهولت دسترسی به سیستم مالتی مدیا توسط راننده، سیستم مالتی مدیا به صورت زاویه دار به سمت راننده قرار گرفته است. با این حال از نظر جنس متریال به کار رفته درون کابین همچنان با پلاستیک نسبتا خشک مواجه هستیم که بخشی از کاراکتر ایکس ۲۲ پرو به عنوان یک کراس اوور اقتصادی محسوب میشود.
جالب آنکه در این بخش دو خروجی اگزوز دیده میشود که به احتمال قریب به یقین هر دوی آنها نقشی صرفا تزئینی دارند. این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست.
همچنین گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT است که پیش از این نیز در چری آریزو ۶ و آریزو ۵ توربو فیس لیفت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به هر روی مدیران خودرو قیمتی در حدود 600 تا 640 میلیون تومان را برای این کراس اوور کامپکت شهری در نظر گرفتهاست (بسته به نوع خرید و شرایط فروش اعلامی) که البته رقمی نسبتا بالا در شرایط فعلی بازار محسوب میشود. چری تیگو 3X (ام وی ام X22 پرو) یک کراساوور کوچک شهری است که از سال 2016 روی خط تولید قرار دارد. گرچه دامنه تحولات داخل ماشین x22 پرو گستردهتر است اما لزوما دلچسبتر به نظر نمیرسد. طراحان نیت خوبی برای ایجاد تحول و نوآوری در کابین قدیمی این خودرو داشتهاند، اما متاسفانه در عمل طرح داشبورد ام وی ام ایکس ۲۲ پرو خیلی جذاب و عامهپسند از آب درنیامده است. شیوه طراحی نامتقارن و استفاده نسبتا نابجا از اشکال هندسی و زوایای تند در داشبورد، موجب شده تا این بخش علیرغم بهرهمندی از الگوی جدید و خلاقانه، خیلی زیبا و مطابق با سلیقه مشتریان ایرانی احساس نشود.
چراغ های روشنایی اصلی در نسخه اتومات از نوع LED بوده اما در نسخه دنده دستی از نوع هالوژنی است. ترمز دستی در نسخه اتومات به صورت برقی و در نسخه دنده دستی به صورت مکانیکی است. امروزه با تورم شدید حاکم بر بازار، مفهوم کلمههایی مثل «مقرون به صرفه»، «اقتصادی» و… کمی مبهم شده است. خودرو MVM X22 Pro هم در اصل جزو کراس اوورهای مقرون به صرفهتر قرار میگیرد، اما در حال حاضر قیمت کارخانه نسخه دنده اتوماتیک آن به حدود 900 میلیون تومان میرسد. همه اینها گفته شد تا در نهایت به این نکته برسیم که اگر این کراس اوور مدیران خودرو را یک محصول اقتصادی در نظر بگیرید، سطح امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی آن باید رضایتبخش باشد. به گزارش خودرونویس، ام وی ام X22 را میتوان نسخه ای اقتصادی تر، اسپرت تر و جوان پسند تر از X33 دانست.
همه این ویژگی ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این خودرو جمع و جور مدیران خودرو داشته باشند. هم چنین، شیوه ورود به سایت ثبت نام این محصول و شرایط خرید آن را برای تان توضیح می دهیم. فرمان خودرو به عنوان مرکز کنترل کننده اتومبیل شناخته میشود، از این رو طی سالیان اخیر خودروسازان تلاش کردهاند تا علاوه بر کنترل فرمان، کنترل سایر قسمتهای خودرو را نیز در فرمان قرار دهند. در لیست آپشن های ام وی ام x22 پرو توجه ویژهای به فرمان این خودرو صورت گرفته است و میتوان گفت ام وی ام x22 پرو یکی از بهترین فرمانها را در این رده ارائه میدهد. طبق بررسیهای انجام شده، در شتابگیری صفر تا صد MVM X22 PRO نسبت به نسخه قبلی خود یعنی MVM X22 تغییر آنچنانی نداشته و تقریبا یک ثانیه بهبود پیدا کرده.
در این شرایط برخی خودروسازان با اختراع سگمنت هاچبک کراس، تلاش کردند تا توجه این دسته از مشتریان را به خود جلب کنند. اکنون افرادی که به خرید کراساوورها علاقه داشتند اما از نظر بودجه در محدودیت بودند، میتوانستند با خرید هاچبک کراس برخی از نیازهای خود را پاسخ گویند. در این مطلب به بررسی یکی از همین هاچبک کراسها خواهیم پرداخت، خودرویی به نام ام وی ام X22 پرو که نسل جدید و نسخه بهبود یافته ام وی ام X22 محسوب میشود. ام وی ام X22 پرو دنده ای را می توان خودرویی بهتر از X22 دنده ای قدیمی دانست.
شرکت مدیران خودرو اواسط دهه 90 کراس اوور جمع و جور جدیدی با نام ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار معرفی کرد که در بازارهای دیگر بهعنوان تیگو ۲ یا تیگو ۳x شناخته میشد. این خودروساز بخش خصوصی سپس در سال ۱۴۰۰ اقدام به عرضه نسخه جدید همین کراس اوور با نام ایکس ۲۲ پرو (۳x پلاس) کرد؛ ابتدا در تیپ اکسلنت و از سال گذشته در تیپ IE اتوماتیک. در ادامه به بررسی ایکس 22 پرو IE در زمینه مشخصات فنی، طراحی، امکانات و تجهیزات و قیمت میپردازیم.
بر این اساس قیمت نسخه اتوماتیک و اکسلنت ام وی ام X22 پرو برابر با 580 میلیون تومان اعلام شده است که افزایشی در حدود 70 میلیون تومان را نسبت به نسخل قبلی (قبل از فیس لیفت) این خودرو نشان میدهد. در ادامه یک بررسی جامع درباره تغییرات ظاهری، مشخصات فنی X22 PRO ، آپشن های ایکس ۲۲ پرو و کلیه جنبههای ظاهری و باطنی این کراس اوور شهری کوچک خواهیم داشت. اگر از ظاهر بدون تغییر ام وی ام X22 پرو در نمای جانبی و عقبی دلسرد شدهاید، لازم نیست نگران باشید چرا که در کابین این خودرو مشخصههای جدیدی انتظار شما را میکشند.
ثبت نام خودرو mvm فرهنگیان